onsdag 21 mars 2012

Fashion Baloo eller Farsan Baloo?

Jag har precis kommit hem från quizen, lämnat Johannes med Micke för att kolla på Liverpool-matchen. Det enda jag har i tankarna är att tvätta ansiktet, borsta tänderna och slänga mig på sängen. Lägga mig under täcket och bara gotta mig att sängen är kall -skön känsla eller hur?!

Precis innan får jag bara en känsla av att titta snabbt på vad som går på tv. Femman slås på och programmet som visas är Djungelns Drottning. Tittar några minuter, de har någon slags scharader för sig, och ett av lagen vinner. Personen/domaren som uttalar vinnarens namn, han är australienare eller britt, och säger att "Fashion Baloo" vinner. Jag reagerar... "var det inte Farsan Baloo de hette?"

Fashion, istället för "farsan". Haha! Det tyckte jag var lite roligt.

Nu ska jag stänga av tv:n och snart bege mig in i min fantastiska drömvärld.

***

Jag stängde ju inte av tv:n direkt, men nu fick jag reda på att det VAR Fashion Baloo. Fan. Jag tyckte ju mitt var mycket roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar