söndag 29 april 2012

Imorgon smäller det!

Efter att ha ätit pizza för andra kvällen i rad känner vi oss nu redo för att flytta! Det enda som återstår nu är givetvis att flytta alla lådor, efter det ska vi dammsuga och moppa golven.

Igår var Maria på besök, hon hade köpt massor med godis och en cola! Jag och Johannes var tyvärr inte det roligaste sällskapet, båda var vi väldigt trötta. Vi satt och pratade lite, jag lyckades även kolla klart på DaVincikoden! Första gången jag såg hela filmen, och vad bra den var!

Jag har även hunnit fylla år. Tjugosex. Nu är det bara downhill... Hur som helst, det var en jättebra kväll! Mamma lyckades grilla trots regnet, det fixade hon med ett parasoll nedstoppat i en kruka med jord. Haha. Till efterrätt hade hon gjort en Tryffeltårta, ååååh som jag har längtat efter den!! Tror att jag har frågat mamma om den tårtan titt som tätt de senaste åren.

Jag fick en del fina saker också. Jag fick ett fint bidrag av mamma till min köksassistent jag vill köpa, ett jättefint fat från Kosta Boda som jag fick av Maria, Magda & mamma. Av Johannes fick jag en röd gryta från Le Creuset. Födelsedagskortet var så gulligt också, fullt med massa ugglor!

Nu går det nån film på tv som jag kan somna till. Wanted. Tur att jag redan har sett den, blir alltid lika irriterad när jag vaknar till eftertexterna och inser att jag har missat hela filmen.

Sista kvällen här. Kommer sakna den fina utsikten.



Ugglekort!

Fina mamma! Hon håller på att virka en fin filt åt mig, så fort den är färdig dyker den upp på bloggen!
Fina stora- och lillasyster!








Vi fick åtminstone en skön vårkväll på muren innan flytten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar