lördag 21 april 2012

Kung Hans this summer!

Dagen började som väntat med en skön sovmorgon till halv elva. Gröt till frukost, längesen jag åt det.

En stund senare bar det iväg på en promenad, kärleksstigen. Mycket kärleksfull promenad, mmmhm! Riktigt härligt väder faktiskt, jag längtar såå till sommaren (och till julen faktiskt)!

Det är även planer på en Kung Hans reunion. Jag föreslår att alla inblandade hör av sig! Morgoth, Armyman, Joggaren, Döden, Warriorbitch you name it.

För en liten stund sen åt vi en superjävelfuckyou-god skaldjurspasta! Inget fancy alls: burkmusslor, burkräkor, röd chilipeppar, tomater, vitlök, spenat, fiskbuljong. Så lätt och så gott!

Jag tror att jag börjar bli lite förkyld, lite känningar i halsen än så länge bara. Kanske inte blir värre än så.

Hej så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar