tisdag 7 augusti 2012

Ikväll fika, imorgon cross-fit!

Nu ljög jag. Det har inte bara varit fika ikväll, det har snarare blivit lite sött några gånger för mycket de senaste 10 dagarna. Men men, är det semester-mode på fortfarande (trots att jag inte har semester) så får det vara Ok.

Fikastunden på Mejeriet med Marie ikväll var riktigt mysig. Ibland är det riktigt gött med tjejsnack! Vanliga saker som ploppar upp är självklart "Sex&The City", "pojkvänner", "städning", "pojkvänner OCH städning", "inredning" etc. Något sånt eller hur?

Imorgon ska jag på cross-fit med Marie. Ska bli riktigt kul att se hur jag klarar mig. När jag var på cross-fit med Maria i Kungälv hängde jag med ganska bra, kämpade på som fan men jäklar vilken träningsvärk jag fick! Wow. Så imorgon ska jag ladda inför passet och se till att bränna bort de kalorier som kvällens kladdkaka tillförde!

Oj, klockan är redan 22:58! Nu blir det mat&vin-läsning innan jag somnar. Det är inte konstigt att mat är så hett just nu (senaste tiden) -är ju himla gott och kul att laga bra mat! Visst? Här nedan är två saker jag måste prova, ser inte dumt ut alls.

Kom att tänka på omplanteringen på fredag, vilket förde mina tankar till mina orkidéer. Måste berätta att det ÄNTLIGEN har smugit fram en ny stjälk på ena blomman :) Är så glad! Den som väntar på nåt gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar