söndag 25 mars 2012

Härliga söndag.

Inte mycket känns tungt när man har hållit i en presentation som fick fin kritik och när man framförallt har gjort sina tentor, trots att den sista tentan var hemsk.

Jag glömmer dock inte den tenta som fortfarande ligger på första plats över hemska tentor -Kvantitativa metoder i nationalekonomi. Visst, ämnet var roligt, men jag vill absolut inte tillbaka till den tentadagen. Den enda tanke som rörde sig i mitt huvud då var att jag bara ville gå därifrån och strunta i att göra den. Tentan i internredovisning ligger på andra plats.

Idag ska jag vika tvätt, diska, städa, kanske gå ut och springa om jag hinner och senare vid 17-tiden blir jag bjuden på middag av Johannes. Yeah baby yeah! (Ja, jag kollade lite på Austin Powers igår, så roligt). Hur som helst, Johannes ska springa ett seedningslopp idag så jag håller tummarna.

Igår var också en skön dag och skönt kvällshäng blev det också. Jag och Johannes var hemma hos mamma och Magda. Gissa vad vi åt? Lasaaaaagne. Ärligt talat, nu börjar det bli för mycket, jag och Johannes måste ta en time out från lasagne. Kvällen var som sagt bra, mamma gick och la sig en stund efter maten medan jag, Magda och Johannes tittade på Top Gear och Austin Powers. Bra grejer alltså.

Nu lägger jag ned. Jag har väl redan sumpat chansen att hinna med en löprunda. Det kanske också var min mening?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar