onsdag 9 maj 2012

Lite i taget

Det funkar faktiskt bäst så, att packa upp lite grann pö om pö. Nu är det bara fyra lådor kvar med vardagsrumsprylar! Hoppas nästan att jag kan fylla en av de lådorna med "onödiga" saker som ska upp till vindsförrådet. Det blir sjukt mycket grejer! Jag märker framförallt att jag är bra på att hålla kvar vid reservknappar, såna som följer med när man köper tröjor, byxor m.m.

Igår bjöd Oscar på indiskt -gött! Så det ska jag springa av sen ikväll på vårruset. Grått och regnigt blir det antar jag, eller ska man säga "svalkande" istället?

Lite analysarbete på Strandgatan igår eftermiddag hann jag och Elina med. Smoothien var jättegod men teet var rätt äckligt, waste of money.

Idag är det nya tag med analysen och det är dags för den sista intervjun! Tiden går superfort och snart är det det färdigt med tiden på Högskolan Väst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar