måndag 25 juni 2012

Helgen i foton

Lite blandat från midsommarafton och midsommardagen.

Den gula stugan till vänster is where the magical evening happened!

Den största (flyg)myra jag någonsin sett! Nästan 2 cm..! TVÅ centimeter!!

Habanero á la Peter. Även i år började några hicka av den. Konstigt det där, men god var den.

Gött folk, nr 1

Gött folk, nr 2

Go min!


Peter vann min och Johannes lek. "Den som doppar sig mest vinner champagneflaskan" och Peter dök i!


Simon och Johannes.

Så här såg det ut när det spöregnade...

... och så här var vädret dagen efter. Som sagt, a classic!

Midsommardagens efterrätt på La Bouffe. Crème Brûlée är m-m-mm!

Sista stoppet för kvällen. Tullen. God öl drack jag, och sömnig var jag. Kanske lite oförskämt att vara det?

Det var helgen. Kan nämna att jag förut låste ute mig själv efter att jag hade lämnat över Magdas resväska. Jag hade inga nycklar med mig eftersom jag kunde komma in med koden, ingen telefon eftersom jag bara skulle överlämna väskan... Det tråkiga var att koden inte fungerade! Vad fan? Klockan var inte ens 20.00, hur tidigt ska kodlåset stängas av? Otroligt. Efter en stunds prövande gick jag in på pizzerian bredvid och lånade telefonen. Får stödja Bambino D'Oro någon dag snart och köpa en pizza eller tapas som tack.

Vill också bara säga Tack till Peter och Irina och alla andra för den trevliga midsommarfesten! Tack Daniel o Johanna för den fina lördagskvällen!

Nu -soooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar