måndag 23 april 2012

Flyttlådorna har börjat fyllas.

I eftermiddags var det dags att börja packa. Tre lådor har fyllts med köksprylar och det gick ganska fort ändå. Den tråkigaste biten är väl kanske städningen. Oooh, gillar inte tanken på att göra rent avloppen i badrummet.

Mina glasögon blev faktiskt inte bättre. Kan jag med att gå tillbaka en andra gång för att justera bågarna? Antingen är det jag som är jobbig eller så är de bara dåliga.

I lördags dammade jag av det gamla stycket Nattserenad tillägnad Sofia Kyrka av Carl Anton. Så fin är den!

Alldeles strax ska jag lägga mig. Gött med sömn as usual.

Igår morse blev det för övrigt en riktigt nice frukost! Öppnade även det lilla paket jag fick av Elina förra året, jättegod jordgubbsmarmelad och te med smak av jordgubb & champagne. Gött!!

Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar