tisdag 3 april 2012

Uppdatering

Ett antal dagar har passerat...

Fredag: Maria fyllde år och kvällen startades med en drink som gjordes av Simon. Fiffigt att använda vaniljstänger som drinkstav! Magda fick dock lite problem med limen...

Cheers! Svårt att tro att Maria fyller 27 i år, eller hur?!

Magdas problem började med att hon åt upp limen...

...därefter började ögonen klia...

... vilket resulterade i tårar (och skratt från min sida!)

Lördag: Träning på morgonen med kära Johannes. Senare på kvällen bar det iväg till Junkards jubileumsfest! Mycket fint folk som hängde runt. Kvällens höjdare var väl Melody Club som bjöd på en hel del nostalgihits. Jag vill inte påstå att jag är ett Melody Club fan, men jag stod ändå längst fram och svängde. Det blir faktiskt roligare så! Dessutom höll jag vad jag lovade Magda - jag fick en high five av den här killen...

Vet inte varför jag ville ha en high five? Kanske började det när jag fick en high five av Petter på en sittning i Lund.

Söndag: Födelsedagsbrunch hemma hos Daniel & Johanna! Jag kände mig faktiskt pigg, fast nu i efterhand hade jag kunnat behöva en extra timmes sömn, eller två. Brunchen var mycket trevlig, och vi blev väl ganska förvånade när vi klev in i lägenheten och den var full av folk?! Det visade sig vara Johannas sida av släkten och in kommer Johannes med ett flak öl som han ska ge Daniel i present. Det skämtet kanske inte var lika roligt när vi såg allt folk.

Varför gör han alltid så? Känner han efter om den är kall? Why?

Måndag: C-uppsatsskrivning! Detta var väl någon gång under eftermiddagen då vi båda kände oss ganska trötta. Vid närmare eftertanke har vi varit ganska trötta hela tiden sedan tentaveckan...

Elina!
Tisdag: Som vanligt tittar jag till blommorna och ser hur de mår, om de växer. Gissa vad? Ett nytt blad är på väg upp från denna orkidé och en ny stjälk är på väg från min andra orkidé som för tillfället bara består av blad. Nice!
Jag vill ha mer sånt här.

1 kommentar:

  1. High five :D håller m om att de var grymma melody, allt blir så mkt bättre live!!!

    SvaraRadera