tisdag 4 september 2012

På tåget

Bestämde mig idag att ta det tidigare tåget eftersom gårdagens tågresa istället blev en bussresa som tog alltför lång tid. Yes, kom försent till första lektionen. När jag försiktigt gick in i klassrummet, där dörren självklart var placerad längst fram vid tavlan, utbrast läraren "Å här har vi tjejen från Trollhättan!" och tittade på mig med ett leende. Jag hejade tillbaka mot klassen och satte mig vid Elina. Tur att man har den tjejen som kunde meddela läraren om min försening ;)

Föreläsningen var bra, inspirerande lärare och klassen är ganska liten. Känns bra! Vi kommer dock ha ganska mycket att göra, cases, teori, allt.

Jag såg ett roligt klistermärke inne på toan, so true! Se bilden.

Måste också uttrycka hur mycket jag gillar att gå ut på promenad i skogen, och framförallt att det är så NÄRA till hands. Vem gillar inte att promenera i skogen; doften, den murriga känslan, den mjuka stigen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar