tisdag 24 juli 2012

Burpees - Oh My God!

Den där träningen fick verkligen mina muskler att kämpa! Marie körde hårt med mig och det gjorde hon alldeles rätt i. Stark tjej den där Marie, och när vi skulle göra ett set med burpees (vilket var en första gång för mig) höll jag på att DÖ! Efter att ha gjort set med sit-ups, armhävningar, squats och utfall var min kropp inte riktigt beredd på burpees - pjuh.

Nu är jag nyduschad och känner mig riktigt go. Ett extra plus i kanten ger jag mig själv för att jag städade badrummet precis innan jag duschade, yeay. Precis när jag hade sköljt ur håret en sista gång och skulle krama ut vattnet känner jag något hårt på huvudet och efter att ha pillat fram det märker jag att det är en sten?! Haha, MÅSTE ju vara en bra träning om man får småsten i håret.

Imorgon är en bra dag, en dag som jag verkligen har längtat efter - löning! Aah, finns så mycket jag vill köpa. Måste göra en budget så att jag vet hur mycket jag får spendera. Det kan hända, men bara kanske (förmodligen) att jag får skjuta upp några köp. Min köksassistent som jag har sparat till (men ännu inte tillräckligt) får antagligen vänta till nästa månad.

Så här glada var vi efter träningen!

Imorgon blir det lite grill på Rämjegården. Tydligen utlovas det fint väder imorgon så jag hoppas verkligen inte att vädret floppar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar