lördag 14 juli 2012

Rostat bröd och ett sms som förvånade.

Idag har det inte blivit så mycket aktivitet, det enda jag har gjort är att äta frukost och att flytta bilen två gånger. Igår blev det en förhållandevis lugn kväll för mig. Innan Viktor och Pontus kom över satt jag i linne med handduk i håret och tittade på en riktigt dålig film med Maria -Wild Child. En film som vi bara fastnade i, stirrandes med var sin öl. 


Maria & Pontus

Alla på förfesten fick plats på ett kort!

Keps - första och sista gången?

Innergården är så himla fin! Synd bara att man måste gå ner
hela 3 trappor för att komma dit! ;)

Rostade mackor, såå gott. Räcker egentligen att bara breda på smör, mmm.

Jag hade dock getost och marmelad på min första macka.
Vem kom på den kombinationen? Den personen måste ha varit ett geni!

Detta sms fick jag av min käre Johannes...?!

Jag var bara tvungen att ta med det sms Johannes skickade till mig efter att jag hade frågat var de hade gått ut. Snacka om att jag blev förvånad och jag var inte den enda som blev det... Johannes är ju inte den som bangar direkt :)

Nu blev jag sugen på ölkorv, vilken tur att vi har det i kylen. Om några timmar vankas det inflyttningsfest!

Ååh! Jag glömde nästan det bästa - idag bokade vi en kort resa till London!! Sista helgen i juli åker vi dit - Kuuuuuuuul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar