måndag 23 juli 2012

Dagen efter fallens dagar.

Det var ganska tungt att komma upp ur sängen imorse, många snoozningar och omställningar av alarmet. Trots det lyckades jag vara på jobbet 8:01. Måste säga att det var väldigt konstig sömn jag fick pga en blandning av detta: musik/fulla människor/måsar.

Jag kom hem för en timme sedan ungefär efter att ha hämtat mamma och Magda på flygplatsen. Det gjorde mig också lite seg faktiskt. Så idag blir det ingen träning, trots att jag ändå hade hunnit ut på en löprunda, men det kändes roligare för stunden att stanna hemma och uppdatera bloggen. Träna får jag göra imorgon! Kanske bättre väder då också som lockar mig ut?

Något som jag ser fram emot är London på fredag och att träffa Josephine och Joel! Förhoppningsvis får vi lite solsken också, hade varit såååå rätt just nu.

Lite bilder från Fallens Dagar.

Jag, som den goda vän jag är, hjälper Marie att ladda inför Kraftprovet.
Inledning av Fallens Dagar på torsdagen.

En Leffe Brune och lite chilinötter.

Reunion för Kung Hans - the movie! Sååå roligt! Vilken bra kväll :)

På lördag kväll spanade vi in Timbuktu. Bra kille med scenkänsla.

Ett glatt par!

Jag och Minna. Vad lång hon är tänker jag nu. Jag brukar aldrig tänka på
att jag oftast brukar vara en av de kortare. Måste inse att jag är kort.

Gissa vilken dag godiset kom fram? Igår, söndag! Proppmätt efter lite skräpmat,
men lyckades klämma in några godisar ändå.

Snart kommer Johannes hem och då blir det gooo smörgås till kvällsmat. Så gött att bara breda på smör på en Hällakulla med en skinkbit on top. Enkelt och gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar