fredag 24 augusti 2012

Tjuvstart - 5 års kärlek!

Jepp, ikväll tjuvstartar jag och Johannes lite grann, vi firar imorgon 5 år tillsammans, men eftersom det är lite kräftskive-festligheter beslutade vi oss för att gå ut på middag ikväll. Det blev en supertrevlig och framförallt GOD middag på A&O, vilket bra ställe alltså. Jag frågar mig samma fråga varje gång jag är där, "varför är det inte fler gäster här?!". Konstigt alltså, hur mysigt som helst att egentligen bara hänga där och ta en drink!




Alltså väldigt kortfattat hur vår kväll var, den var mycket trevlig. Nu är jag dock helt otrooooligt trött, undrar hur trött jag kommer vara imorgon? Hoppas verkligen att jag håller mig pigg! Är ju inte känd för att vara den som är pigg på att vara vaken direkt...

Imorgon är ju vår egentliga 5-års dag, så denna kommer att firas med en lugn morgon med god frukost för att senare spendera dagen och kvällen med underbara människor! Längtar till imorgon :)

Nu är jag så trött så trött så trött.

Godnatt!

1 kommentar: